بـا تـو آغــاز مـی کـنـم خـوب مـن بـه نــام تـو   

10


مـی نـو یــسـم قــصــه ای تــازه از الهـام تـو

ای شروع دلـپــذیـر مثل خورشـید بی نـظـیـر
به تو
تـقـدیـم می کنـم عشـقو از مـن بـپـذیر

ای قــشــنـگ تـرین بـهانه واسـه
گفتن ترانه
مـن یـه عـشـق جاودانه به تو تقدیم می کنم

در این غربت
شـبـانـه با صــداقـت عاشـقـانه
قلـبـمـو بـا ایـن تـرانـه به تـو تقدیـم می
کـنم


ای طـلـوع مـــاندگار گـل هـمــیـشــه بــهــار
به تو تقدیم می
کنم هر چه هست در روزگار

گفتـه ها ناگفـته هـا هـر چـه هست در باورم
بـه
تــو تــقــدیــم مـی کــــنـم آرزوی آخــرم

ای قــشــنـگ تـرین بـهانه
واسـه گفتن ترانه
مـن یـه عـشـق جاودانه به تو تقدیم می کنم

در این غربت
شـبـانـه با صــداقـت عاشـقـانه
قلـبـمـو بـا ایـن تـرانـه به تـو تقدیـم می کـنم
نظرات 3 + ارسال نظر
خانومی چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:39 ب.ظ http://nedaayedel.blogfa.com

سلام کیوان جان
خوبی ؟ ممنون که منو هنوز فراموش نکردی و به من سر میزنی!!!!!!
من وبلاگ تو رو توی وبلاگ قبلی نوشته بودم که اون هم چند رو پیش حذف کردم. توی این وبلاگ تازه شروع کردم به نوشتن
در اولین فرصت اسم قشنگ تو رو لینک میکنم
همواره شاد باشی و موفق
در پناه خدا
شعری رو که نوشته بودی خیلی خیلی زیبا بود .
از عاشقانه های که مینویسی لذت می برم
همیشه عاشق باشی

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:40 ب.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:05 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد